Náš zákazník, náš...

Autor: Dana Komlossyova | 30.8.2012 o 19:45 | (upravené 30.8.2012 o 19:53) Karma článku: 11,94 | Prečítané:  1477x

Pekné, slnečné popoludnie. Kávička pri Dunaji v jednej z kaviarní v Eurovei. Čas objednania. Medzi mnou a čašníčkou prebehne nasledovná slovná výmena:  

A: „Prosím si presso so škoricou. Ale bez mlieka prosím.“

B: „My vždy dávame bez mlieka.“

A: „No, naposledy ste mi to doniesli s mliekom.“

B: „Určite nie, my nosíme mlieko len keď si zákazník vypýta.“

A: „No ale naposledy ste mi ho doniesli.“

B: „My nenosíme mlieko automaticky k pressu.“

To som už radšej vo výmene nepokračovala. Slečna spokojne odišla – pekne poučila a „upratala“ (asi už ďalšieho) zákazníka. Ani okom nemihla.

Čas platenia, podávam bankovku. Nie veľkú, treba povedať. Nasleduje ďalšia „priateľská“ krátka výmena:

B: „A nemáte drobné?“

A: „Bohužiaľ, nie.“

B: „Ale ja vám nemám vydať.“

A: „Je mi to ľúto, ale ja naozaj nemám drobnejšie.“

B: „Ale ja tiež nemám drobné, len veľké bankovky.“ (ukazuje plnú peňaženku)

To už som sa naštvala a mierne zostrila tón:

A: „Prepáčte, ale ja naozaj nemôžem za to, že mi vy nemáte vydať.“

B. „No ale ja za to tiež nemôžem.“

Ale zároveň s poslednou vetou už odchádzala, zjavne naštvaná (zase raz jeden neústretový klient, bodajho), kričala cez celú kaviareň (otvorený priestor cez promenádu) na kolegyňu. O pár sekúnd bola naspäť, strčila mi do dlane výdavok, nepovedala ani bú, ani mú, nepozdravila, skrátka urazená odišla.

Mladá baba. Spôsoby žiadne. Ja som tu čašníčka, ja som tu pán. Ja mám pravdu. Mne to tu patrí, ja sa tu môžem správať ako chcem (aj vyziapovať na pol Eurovei na kolegyňu kvôli drobným).

Tringelt, bohužiaľ žiadny. Lámem palicu. Už tam nepôjdem. Nemusím. Ale z takéhoto správania som rozčarovaná zakaždým. Nezvyknem si.

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Kto zneužije urgentný príjem zaplatí desať eur, navrhuje Drucker

Viac ako 70 percent výjazdov záchraniek k pacientom, ktorých dovezú na nemocničnú pohotovosť, je podľa analytika zbytočných.

KOMENTÁRE

Plátanie dier v zdravotníctve

Rizikom sú príhody s fatálnym následkom, ktoré imidž dobrej reformy neurobia.

ŠPORT

Asociácia dala lyžiarkam ultimátum, výsledok je neistý

Znepriatelené strany sa nevedia zhodnúť.


Už ste čítali?